Jornada “Professionals del futur”
Demà 15 de maig de 2010 tindrà lloc al Viver d’Empreses Baix Ebre Innova, a Camarles, la Jornada Professionals del futur. Aquesta jornada està organitzada per UOC Alumni i per la Comissió de Seu de la UOC de les Terres de l’Ebre.
El programa de la Jornada serà el següent:
- 9 h Arribada i acreditacions
- 9.30 h Benvinguda, a càrrec de Teresa Nielles, delegada de la UOC a les Terres de l’Ebre.
- 9.35 h Presentació de UOC Alumni, a càrrec de Maria Parareda directora de l’Àrea Alumni
- 9.45 h Professionals innovadors, a càrrec de Carles Heredia, Llicenciat en Psicologia de les Organitzacions, i màster en Consultoria i Desenvolupament Organitzatiu. Es directiu de Recursos Humans amb una experiència de trenta anys a empreses de diferents sectors (automoció, electrònic, químic, gran consum, alimentació i farmacèutic). Es consultor col·laborador de la UOC desde 1999.
- La innovació és un factor clau de diferenciació en un entorn altament competitiu. Nosaltres com a professionals, les nostres organitzacions i el nostre país necessitem ser innovadors per a crear un model econòmic i social més sostenible. La innovació és el resultat de portar a solucions pràctiques allò que neix de la nostra creativitat. Independentment del debat sobre si és una habilitat innata o apresa, està clar que la creativitat pot ser desenvolupada i potenciada.
- 11.15 h Esmorzar de treball
- 11.45 h Taller Feina 2.0, a càrrec de Rosaura Alastruey, consultora i directora de ProyectosTIC, amb una llarga experiència en Networking i en xarxes socials, col·labora amb la UOC des de fa més de tres anys en aquests camps.
- D’un any cap aquí, les xarxes socials irrompen de ple en el mercat de treball i, amb elles, una nova mentalitat basada en la interactivitat i en la participació. El taller de Feina 2.0 explora aquesta nova situació i ofereix recursos i eines per a moure’s en aquest entorn. Descobreix les noves tendències, eines i recursos per al teu desenvolupament professional.
- 13.30 h Aperitiu de treball
Tot el programa en PDF: Jornada Professionals del futur
Popularity: 1% [?]
















Nou article: Jornada “Professionals del futur” http://www.bauenblog.info/2010/05/14/jornada-professionals-del-futur/
This comment was originally posted on Twitter
[Translate]