Skip to content


Meme: com hem canviat

En Javier Leiva em passa un meme, un altre meme més d’un estiu farcit, però divertit…

Sin embargo, a todo cerdo le llega su San Martín y hoy voy a entrar al trapo por partida doble. En primer lugar, para inventarme uno: cómo hemos cambiado. Se trata de publicar un post con una imagen donde aparezca el autor o la autora (que ahora hay que decirlo doble siempre, por si acaso) al estilo Corporación Dermoestética: antes y después. No hace falta que salgan los pechos ni la barriga, con la cara es suficiente.

I aquí estan les meues dos fotografies: la primera, amb uns 8 o 9 anyets… i la segona, del mes de febrer d’enguany, encara amb 27 anys. Uns 20 anyets de no res de diferència. Els canvis (no sé si per a millorar o què?) són obvis. Algunes coses no canvien massa: la meua gran capacitat olfactil… i d’altres s’enfosqueixen, com el cabell.

dani_antic dani_nou

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks

Posted in General.


4 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.

  1. JavierNo Gravatar says

    Gràcies Dani ;-)

    foto de platja en dia fresquet, oi?

  2. gamoiaNo Gravatar says

    En Dani és el més valent sense cap dubte. Serà que pot lluir planta? ;-)

  3. claraNo Gravatar says

    Dani, a primer cop d’ull, de menudet et sembles a Nacho Cano!!! no sé si és pel cabell o què… però m’ha fet esta sensació… jejeje

  4. Daniel GilNo Gravatar says

    @Javier: si si… dia de platja, i suposo que si, que deuria ser hivern perquè vaig molt abrigat, oi? :-)
    @gamoia: això de lluir planta ho dius per mi??? la roba, que hi fa molt!!! jajajaja
    @clara: Nacho Cano??? guauuu… vols dir???



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.