Els amics d’Scalae
Al final semblarà que només en faci promoció o publicitat, però és que s’ho mereixen. La gent d’Scalae ha creat el Club de Amig@s de Scalae, que vindria a ser un club del subscriptor amb avantatges exclusius. I què ofereixen?
“Nuestro compromiso: enviar a l@s amig@s de SCALAE (España) los pliegos españoles y los CDs trimestrales con los mp3 de los podcasts, cada vez que se publiquen y, además, sortear entre l@s amig@s la participación en persona en la grabación de los episodios”
La possibilitat de rebre les publicacions i tots els seus productes a casa, còmodament, em sembla meravellosa… però sobretot, que et donin la oportunitat d’expressar-te i poder opinar en la participació dels podcasts, em sembla encara més fantàstic; no totes les revistes (o webs, o iniciatives,…) permeten opinar en primera persona als seus lectors; filosofia 2.0. Una forma d’interacció i feedback a explorar i explotar. I a més, ambdós productes són de gran qualitat… Així, que no ho dubteu!! Ho trobo una gran idea i una possibilitat a la gent de carrer d’apropar-se al món de l’arquitectura de forma planera i entenedora, fàcil i amena.

Leave a comment